Alla inlägg den 22 januari 2012

Av marlene - 22 januari 2012 17:03

känner mig lite duktig.

det första jag gjorde när jag vaknade, eller ja.. nästan. det var att gå in på toan och borta tänderna och sen fixa med en ansiktsmask;

sen blev det att käka frukost, och efter det städade jag hela rummet till killen. jag kände att jag ville hålla mig sysselsatt med nånting, så då blev det att städa hela rummet! dammsög också, vilket behövdes.

sen så käkade jag efter tre timmar igen. så nu tänkte jag kolla film eller nåt sånt :P har även läst endel, måste försöka att läsa så mkt jag kan nu, före februari månad :O snart ska jag redovisa boken jag läser.. 


ska bli kul att se hur det kommer gå under veckan som kommer nu. jag har inge busskort, som sagt. och för att kunna komma med bussen, på det sättet man egentligen ska göra när man inte har nåt busskort men att man betalar med sms ist, är att gå i flera min. vet inte hur lång tid det kommer ta.

jag kommer få gå till bussen imorn iaf, då slutar jag ändå tidigt. 

hoppas verkligen att jag får mina pengar nu till veckan som kommer, för då kan jag köpa mitt jävla busskort igen :P


blir att kolla film igen :P får hoppas att denna är bättre än den jag såg igår, den sög :P    

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards