Alla inlägg under augusti 2013

Av marlene - 24 augusti 2013 16:50

Igår var det meningen att jag skulle ta det lugnt. Jag var hos morsan och tog det lugnt där och även åt lite ^^ jag fick med mig lite av resterna från maten och godis som jag hade tänkt äta under tiden som jag kollade one tree hill^^
När jag kom hem så fick jag ett fb meddelande från simon där han skrev att han och några till hade tänkt komma hit. Jag gick ut och mötte upp dom och under den tiden ringde min farsa och frågade mig om jag ville med han och några till på en resa :p jag ska alltså ta mig till oslo och möta dom där, för att sen åka vidare till Tyskland, om jag fatta allt rätt. Så nästa helg så ska jag tydligen till norge :p

När simon kom så var bilen helt full av folk :p två av dom hade jag aldrig träffat innan men dom verkade schyssta ^^ magnus var också med.

Vi åkte bara iväg lite och senare fick viför oss att vi skulle till krogen :p då var det bara jag, johannes och magnus som var med ^^
Vi gick till tonic och eclipse.
Sen så fick vi för oss att åka till Ulricehamn ^^
Eftersom min mobil dog så kunde jag inte ta några bilder men jag har kvar bilder från sist ^^

Det hände inte mycket förra gången men igår, efter att vi hade krossat ett fönster för att komma in, så hörde dom andra fotspår. Jag hade redan kommit mig innanför fönstret så jag hörde inte. Men jag var snabb med att komma mig ut därifrån när jag fick veta vad dom hade hört. När vi var påväg därifrån så fick jag världens jävla huvudvärk! Men det släppte så fort vi kom därifrån, så antar att det har nåt med stället att göra.

Sist jag var vid sjögunnarsbo så var jag där med niklas.

Av marlene - 23 augusti 2013 17:05

Hemma hos morsan och folket och bara tar det lugnt. Riktigt gött! Händer inte så mycket idag förutom att jag ska cykla hem och kolla one tree hill, just like always!
Imorn blir det fest ^^

Av marlene - 20 augusti 2013 20:39

Kom på att jag ville bleka tänderna, under idol. So here i am!
Det känns... konstigt :p lite smått obehagligt, men vågar inte stänga munnen pga min feghet kanske :p lär komma ut en massa dreggel snart :p
Menmen, ska man vara fin så får man lida pin! Om det nu blir bra :p

Av marlene - 19 augusti 2013 23:02

Av marlene - 19 augusti 2013 19:11

Det har inte varit den bästa dagen i mitt liv, inte värsta heller, men den har varit långt ifrån bra..
Först en massa krångel på soc bara för att dom inte skriver allt det dom kräver av en, och då är det lätt att skylla det över på en annan- mig.

Sen så har jag fått beviset av att det inte går att lita på nån, även om man under ögonblicket känner att det man har sagt, faktiskt stannar där. Men tydligen har ett par medlidande och kanske ett par ögon som ler tillbaka mot dig.. den kan luras, mer än vad dukan föreställa.
I slutändan är det bara dig själv, som du kan lita på. Du vet dina gränser och det är bara du som vet vad som är okey. Andra kan spela med och även din närmaste och bästa vän kan vara din fiende som hugger dig i ryggen.

Känns Förjävligt, men försöker att inte tänka för mycket på det. Idol börjar idag och sen har jag den 3e säsongen på datorn som väntar :)

Av marlene - 16 augusti 2013 01:03

Det är läskigt hur bra det faktiskt stämmer ibland

Av marlene - 15 augusti 2013 23:55

håller på att leta upp flera säsonger utav one three hill, sen så har jag även hittat en riktigt bra spellista från serien :) riktig feelgood musik där ^^

har precis fört över dom sista avsnitten på första säsongen från datorn, och till usb. så nu har jag lite att kolla på tills den andra säsongen blir klar!


börjar känna det i luften, speciellt under natten när jag stänger fönstret, att det verkligen känns som höst. riktigt härligt är det ^^ 

snart börjar idol igen(måndag) och alla serier som har varit under paus under sommaren, och före jag vet ordet av det så är det även min födelsedag. det kommer gå fort och jag vill inte fylla år =/ inte speciellt många år förrän jag faktiskt är 30 år, vilket känns ändå lite läskigt. men känner mig iaf inte gammal än :P


här är spotify listan iaf :

http://open.spotify.com/user/flikkaen/playlist/76V535bP0IRRwnG4AeKbe4

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards