Alla inlägg under augusti 2013

Av marlene - 3 augusti 2013 01:11

  nu ska man ta och sova! har fört över några nya avsnitt från första säsongen utav american horror story! får se hur många avsnitt jag ska kolla på förrän jag stänger av :)

imorn kommer man iaf vakna upp utan att behöva vara bakis!

jag försöker trappa ner på festandet, som jag har sagt förut. jag vet att jag inte kan sluta helt med det bara sådär,. det fanns en fest som jag hade kunnat vara på, men istället så bestämde jag mig för att åka hem och kolla film och käka gott :)


denna månaden kommer vara en början på det som komma skall!

ska köpa gymkort, äta nyttigt, trappa ner på festandet ännu mer och försöka komma igång. 

det är precis som det min gamla lärare sa; ge ditt bästa, mer kan du inte göra :) 

man får göra misstag, det är männskligt :) jag ska försöka inte vara för hård mot mig själv. det är lätthänt men jag känner mig ändå redo för detta nu :)

jag har haft sommaren på mig att bli redo. det enda som fattas nu är pengarna till maten, och gymkortet :) sen så jävlar!


jag ska lyckas!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards