Direktlänk till inlägg 19 november 2013

framtiden (?)

Av marlene - 19 november 2013 16:57

vaknade vid 2 idag. gött att kunna sova ut men jag hade nog hellre velat vakna vid 11 istället :P trodde inte riktigt att jag skulle sova så länge, annars hade jag ställt klockan :)

är ledig från skolan idag, eftersom vi har compledigt tror jag det heter. det var en gång som vi var och kollade på kommunfullsmäktige(tror jag det heter), tror det började runt 6, och var klara efter någon timma. detta var efter skolan, så eftersom vi som var där, hade varit där och lyssnat, så fick vi ledigt idag ^^

fast, det första jag får se när jag vaknar är en grej som hade kunnat göra min dag till.. jadu, en riktigt dålig dag. så jag smsade en kompis, robin, och undrade om han kunde ringa mig eller iaf höra av sig. detta gjorde han, och efter att ha snackat ett tag så kändes det mycket bättre :)


det är många som har frågat mig om varför jag väljer skåne att kunna flytta till. svaret för min del är enkelt!

ifors finns det olika ställen som jag skulle kunna flytta till som tex falkenberg, men när jag var i skåne under sommaren så kände jag att "här vill jag bo". jag gillar dialekten även fast jag har lite svårt för att fatta när det blir för grötigt :P 

stället tilltalar mig på ett annorlunda sätt, dessutom gillar jag skåningarna ^^

det enda är att jag hade behövt ett körkort, bil, jobb osv :P 

men, inget är omöjligt!


jag hade endel att göra, men eftersom jag vaknade så sent, så kände jag ingen större motivation. jag måste ifors göra skolarbetet, men jag hade tänkt städa och lite andra grejer. 

det skolarbetet handlar om denna gången, är att skriva om ett land som vi vill fördjupa oss i. jag ska nog välja spanien. när vi lämnar in arbetet så kommer vi få närvaro av det, eftersom vi får jobba vart och hur vi vill. våran lärare är i england och besöker sin farsa som jag tror är väldigt sjuk. 


igår så kollade jag på paradise hotel, vilket jag kommer göra idag också. och säkert fotbolls matchen :p

jag tror nog att dom flesta skulle säga att samir är snyggast  av killarna som är på hotellet, men egentligen.. jovisst, han ser bra ut, MEN hans självförtroende tycker jag blir lite för mycket. jag var nära på att skratta när jag såg när han posade som en idjut :P  (idiot ja)

det såg inte bra ut :P såg bara tillgjort, och någon utstrålning hade han inte. nog för ett glimt i ögat men det håller inte för en utstrålning. 

så egentligen, när en kille tror att han verkligen är nånting och har huuuuuur mycket självförtroende, då tycker inte jag att han ser något bra ut alls. 

fast, tjejer gillar la muskler, tatueringar, lång, lite mörk sådär osv.. ja då har du samir

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards