Alla inlägg den 4 december 2013

Av marlene - 4 december 2013 15:19

har inte skrivit nåt på några dagar nu, men har inte mått bra. mår fortfarande inte bra men fick ändå lite inspiration att skriva när jag var påväg hem från skolan innan. kanske för att jag hade pratat med min mentor som alltid är lika förstående :)


det är inte lätt att vara mig om dagen nu känner jag. 

det är gött att ligga i sängen och kolla på tven medan jag kanske spelar samtidigt, få bort alla tankar.

min depression har kommit tillbaka igen och idag skulle jag egentligen ha varit på terapin, men det funkar jävligt dåligt när man inte har orken till nåt. 

det handlar inte om att vara lat, men när man inte har energin till att kunna göra nåt, orken finns inte. 

jag vet inte riktigt vad det är som har fått fram depressionen igen, men det att vakna till att hela ens värld går under, allt bara rasar ihop och man känner sig ännu mer ensam... 


jag ska sätta mig ner och göra klart ett arbete som vi ska redovisa imorgon.

handlar om historiska människor som har gjort skillnad. 

jag valde hitler. så nu ska jag ta och bli klar med skiten, och sen blir det dusch ^^

imorgon är det julbord i skolan, och jag hoppas att jag inte kommer må såpass dåligt så att jag missar det.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards