Alla inlägg den 21 december 2013

Av marlene - 21 december 2013 17:23

 

så nu är man i norge!

fick lite av en överraskning två gånger om:P

den första var att det visade sig att en av dom dära som jag träffade på båten till danmark är tydligen några jag har träffat på innan också, fast för flera år sen :P

chansen att man träffar på ngn på en båt som man också har träffat på innan är verkligen inte stor alls :P meeeeen tydligen!

fast när jag träffade dom på båten så hade jag ingen aning om att det var dom, det visade sig igår :P


sen, när jag kom hem till farsan så kom han fram till mig med sina kryckor!

man blev ju lagom förvånad när man såg detta. 

så idag har man varit lite till personlig assistent :P


även fast jag har bara varit här i nån dag så känner jag ändå av min hemlängtan.. redan :O

får se hur länge jag stannar här, tänkte kanske även vara här tills nästa helg med, men det vettefan just nu


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards