Alla inlägg den 25 december 2013

Av marlene - 25 december 2013 17:07

håller på att fundera lite på när jag ska dra mig hem igen. 

fick min hemlängtan redan efter första dagen, knappt det. 

dessutom har jag några grejer att göra före nyår.

ska la ta och sikta lite på att åka hem på.. lördag kanske? eftersom det inte spelar nån roll när jag åker eftersom jag ändå inte kan fixa med nåt tills måndag ändå. 

jag hade kunnat åka hem imorgon men alla biljetter hade var slutsålda =/

är nu man borde haft körkort OCH bil:P


menmen, lägger upp några bilder som jag glömde av i förra inlägget :)

lägger upp en bild på hur jag såg ut under julafton, och en som jag tog sent igår. jag tyckte att jag såg riktigt liten ut då :P

   

Av marlene - 25 december 2013 16:33

vaknade rätt sent, men tror nog att jag behövde detta :) 

drack några öl igår, efter att man kom "hem" igen och hade bytt till mjukisbyxor :D riktigt gött alltså!


tänkte lägga upp bild på det jag fick igår, även klänningen jag har tänkt köpa inför nyår och på julebrusen :P

julebrusen som är så mycket goare än julmusten ;)





jag är rätt osäker på vilken jag ska välja,nu när jag bara sitter här. men blir la lite klokare när jag får provat :)


och nu till julklapparna :)

   

och julebrusen;)

   

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards