Alla inlägg den 5 juli 2013

Av marlene - 5 juli 2013 21:10

Dagen började med att man blev väckt av en massa fåglar runt 8 tiden tror jag. Jag vet inte om jag lyckades somna under natten pga alla tankar som höll mig vaken under en längre tid.
Först blev det frukost, sen åkte vi med färjan över till danmark, där det tog några timmar tills vi kom fram till den andra färjan som skulle ta oss till tyskland.
Vi stannade till vid ngn mack där jag och brorsan fick en cola som vi skulle dela på.
Under tiden som jag höll mig vaken i bilen så hann jag se lite av danmark från fönstret. Riktigt mysigt verkar det vara. Är nog en plats jag hade kunnat bo på tror jag. Gamla hus och herrgårdar och lite skog på det ;)

Man var lagom trött efter att ha gått av och på färjerna, eller hur man säger :p lyckades sova iaf.

På slutet så fick jag och brorsan 300 kr att dela på, men eftersom det tog sån tid, och att vi inte hittade nåt som lockade (vi hade 150 kr att dela på och det vi kollade på kostade antingen 10 kr mer eller så var det i euro) , så morsan och styvfarsan gick iväg och köpte grejer istället :p

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards