Alla inlägg den 6 juli 2013

Av marlene - 6 juli 2013 18:20

Idag har man mest tagit det lugnt. Dagen började med att vi åkte iväg en sväng, och stannade till vid nåt loppis ställe. Det visade sig att det var barnens dag, vilket förklarade varför det fanns en massa barnkläder och leksaker som såldes :)
Vi åkte iväg rätt fort eftersom vi visste att vi inte kom till att köpa nåt, sen så fanns det väl inte så mycket intresse i såna grejer heller :p
Jag gillar verkligen äldre byggnader och hus, och sånt fanns det massor av runt om. Påminde lite om danmark och av det lilla jag har sett av england. Bilder och serier.

Vi stannade till vid en båtplats där man kunde köpa glass, åka iväg och fiska och även köpa fiskgrejer som målningar, grejer osv.

Fick chansen att kunna testa på segway. Jag och min bror åkte iväg på varsin. Riktigt kul var det! Man var som bambi i början pga alla grejer som man fick komma ihåg osv. Styrningen var inte så krånglig så fort man kom in i det :p

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards