Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

in my head..

Av marlene - 30 oktober 2011 23:14

nu jävlar har jag gjort en jävla massa!

jag har lyckats med att läsa ut två böcker, så nu är det bara en bok kvar. har även börjat läsa lite på provet och än så länge kan jag nästan den första sidan utantill, och då är den ändå rätt så enkel, dom andra två sidorna är det en massa olika namn på stater eller vad det nu heter.

just nu känner jag för att spy på allting, vilket egentligen är mitt eget fel eftersom jag inte har tagit någon "rast" från allt. men jag känner för att bli färdig med allting, kanske inte på samma gång men jag pallar inte att vänta tills sista sekunden heller..

men men, nu är det ändå inte mycket kvar och jag vet att jag kommer bli klar med allting, nåt jag inte var lika säker på i början av lovet.

känner mig rätt duktig, och att jag har gjort något vettigt, och den känslan är det inge fel på!


dom här är böckerna jag har läst ut;

 

 


imorn ska jag, morsan.. och jag har för mig att min bror skulle hänga med på en shoppingrunda! jag har kollat lite i förväg på vad jag skulle vilja köpa. känner att jag behöver lite space från skolarbetet nu, det går inte att plugga 24/7 heller.

och på fredag blir det att åka till ULLARED :D jag har velat åka dit igen men jag trodde väl inte att det skulle hända så fort, men på fredag ska vi dit! jag, morsan, styvfarsan och min bror.. skulle jag tro :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards