Direktlänk till inlägg 8 december 2013

läskigt är bara förnamnet

Av marlene - 8 december 2013 15:44

Jag och tobbe var på spökjakt igår.
Det var nog det läskigaste jag har varit med om.
Vi var ute i ca två timmar, och ja det var svinkallt :p
Han sa att det fanns några platser som det brukade hända saker på och hade tänkt visa mig, så vi gick till två ställen.
På det ena stället hände inget, mest för att man inte kom in.
Detta var vid häxans hus.

Sen så gick vi till kransmossen där det skulle ha varit ngn sorts fabrik tror jag. Men vi kom aldrig så långt eftersom vi helst inte ville gå över sjön.
Jävla tur att vi inte gjorde det.. jag tog några bilder när vi var där, men efter den mörka bilden som man inte ser nåt på, så tog jag en till och direkt efter så var det nåt som lät från sjön. Var som att nåt slog på isen, typ att dom inte ville ha oss där.
Då gick vi!
Jag tog en annan bild, men då hände ingenting.
Sen så stötte vi på ett par som sprang med en hund, men dom hade jeans på sig och sen så såg det ut som att hunden var ensam. Dom andra kom långt efter.
Jag fick en konstig känsla av det där.

När jag kom hem så började saker hända hos mig. Jag såg en man som hade en frack på sig, och en hatt som stod och kollade på mig från hallen.
Han gjorde ljud ifrån sig. Slog på mitt kylskåp.

Han gav mig en rädsla, och ju räddare jag blev, ju mer gjorde han sig hörd.
Så tillslut fick jag gå härifrån, och jag sov aldrig hemma.

 
 
Andreas

Andreas

10 december 2013 03:26

Så söt att jag smälar. www.83.bloggplatsen.se

http://andreas

marlene

10 december 2013 10:03

Smälar? :p tack tror jag :p ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards