Alla inlägg den 10 april 2013

Av marlene - 10 april 2013 15:36

vet att jag sa att det skulle bli gött att komma tillbaka till skolan igen pga rutinerna osv men jag tog fel. märkte av det på söndagen, hur min panik kom tillbaka, växte sig större och större... och för att inte tala om hur jag kände det när larmet gick igång. 

jag hade sovit knappt två timmar pga all tänkande. jag höll nästan på att bli galen! jag ville somna :( och kanske även må lite bättre när jag vaknade, men nej.


fast. det som har hänt sen jag skrev sist är att jag har fått mitt halsband med mitt namn på, lånat boken 50 nyanser (bara för att alla har sagt att den är bra, och sist jag lyssnade på vad alla andra tyckte så var det före jag kollade på notebook. en film jag näst intill blev kär i :P ) 

har även köpt ett linne;

  och eftersom dom flesta serier som jag följer har tagit en liten paus på ca en vecka eller vad det nu var, så har jag börjat kolla lite på filmer igen :P 

jag kan rekommendera dessa; 

     

the imposter höll på att mindfucka mig lite smått. man kan inte tro att det är möjligt.. 

the impossible handlar om tsunamin som var i thailand. jag kunde inte hålla mig för tårar

pitch perfect påminner mycket om glee. kärlek, drama och mycket musik, fast med munnen. cappella !

får hoppas att länkarna funkar bara :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards