Alla inlägg den 16 april 2013

Av marlene - 16 april 2013 15:29

idag kändes det som att min dag skulle rasa ihop på nåt sätt. 

när han berättade det, så hörde jag inte först. just det ordet bara försvann, var som att det inte ville nå mitt öra. jag stod där som ett frågetecken tror jag. men sen, när jag insåg att jag hade hört han från första början, bara att det kom som en chock, så var min första tanke;
INTE DU!!!

jag ville gråta, men kunde inte!

jag ville skrika, men där stod jag och knappt kunde tänka. 

allt sjönk in i mitt hjärta när han stod där med tårar i ögonen. 

nej.. FYFAN! :(


min dag, i skolan, har varit riktigt jävla seg. 

känt som att allt har stannat upp. jorden rör inte på sig, tiden går inte framåt. jag står still. kan inte röra på mig. 

helvete också! :(((((


har haft svårt att hålla tillbaka tårarna. och nej, jag lyckades inte speciellt bra..

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards