Alla inlägg den 14 april 2013

Av marlene - 14 april 2013 04:57

dagen började med en grej som förändrade hela min värld. helt sjukt. men på ett bra sätt!

såg inte riktigt det komma, men jag är glad att den gjorde det :)

så, vi får väl se hur det blir ^^


har inte hänt så mycket mer än att verkligheten fortsätter att lära mig saker och ting. hur det borde och hur det skulle vara. hur mitt liv kanske borde vara.

jag tar till mig som alltid, och lär mig efter varje gång som jag gör nåt misstad eller fel, sen så lär man sig av sina misstag, som jag alltid gör.

dessutom får jag inte heller vara borta från skolan tills vi slutar, för annars kommer jag inte kunna nå det dära målet som jag vill nå. jag har lite för hög frånvaro (inte så konstigt kanske), men det går ändå att göra nåt åt det :)


det har varit fest i två dagar nu, eller om det är tre :P det är det nog. torsdag, fredag och lördag. men likförbannat så blir jag lika bakis ändå ;P
fast imorn lär jag nog inte bli det. tror inte det iaf, känner mig inte lika full nu, som jag kanske var innan ;P

men kul är det. det att gå ut, träffa en massa människor och dricka öl osv :) eller det som folk bjuder en på ^^


just nu så ska jag ta och kolla film tills jag somnar. får se hur lång tid det tar ;P

kul helg iaf :)

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards