Alla inlägg under oktober 2011

Av marlene - 28 oktober 2011 22:31

idag fick vi lov, vilket innebär en massa ledig tid för skolarbete :P ska göra annat också men det är det jag kommer prioritera mest :)

käkade förresten min första pepparkaksdeg för i år :D var bara tvungen att köpa den när jag såg att den fanns på ica :P åt degen som en jävla galning förra året :P


ska ta och kolla på denna filmen när den kommer ut!

The Vow

Av marlene - 27 oktober 2011 19:53

vi hade prov idag.

jag tyckte att det gick hyffsat bra, men sen när vi skulle rätta dom så såg jag att jag hade fått ett enda poäng ifrån vg ! :O typiskt :P


imorn får vi lov!

jag ska sova ut, det är nåt som är helt säkert :P kolla film säkert, sola, shoppa.. till min coach med.. tid med killen lär det också bli, men kommer att få plugga lite under tiden, måste även läsa ut en TILL bok :P 

Av marlene - 26 oktober 2011 22:22

var barnvakt idag igen, lär bli så varje onsdag eftersom morsan och min styvfarsa åker iväg för att träna.

har förresten tänkt att sola under lovet och även shoppa loss lite, som jag sa igår... längtar :D


imorn är det prov i kultur, tror nog att det kommer gå bra, känns så iaf^^

har nyss duschat, så lär bli att dricka lite te och kolla vidare på mina serier, håller även på att tvätta lite :P


 

Av marlene - 25 oktober 2011 20:57

inte långt kvar nu. 

bara några dagar kvar tills vi får lov!

under lovet ska jag, morsan och min bror iväg och shoppa loss lite. ska bli kul :D ska spändera pengarna jag fick utav farsan. blir nog ett par skor eftersom mina blir fuktiga, blir nästan översvämning. inte speciellt mysigt att gå runt i dom då.


var hos frisören idag, jag blev nöjd men orkade inte ta ngn bild :P

ska ta och kolla på mina serier, sett att det har kommit ut några nya avsnitt.

imorn ska jag vara barnvakt igen :)

Av marlene - 24 oktober 2011 22:07

skulle iväg till morsan för att äta lite och bara umgås, men det slutade med att jag bestämde mig för att sova över, efter att morsan frågade mig :P längesen det hände nu så. men imorn ska jag till skolan igen och morsan har sagt att hon ska skjutsa mig dit :)

imorn har vi ett prov som jag inte har pluggat till. mest för att jag inte vet hur jag ska göra för att plugga till provet, vet att det är flera än jag som har det bekymret så. handlar om att man ska kunna latinamerikas städer, sjöar osv hur tråkigt som helst! :P

efter skolan ska jag iväg till frisören igen, och det behövs :P


börjat spela angrybirds på facebook :D superkul xD

Av marlene - 24 oktober 2011 01:03

har fått present utav min morsa, styvfarsa och min bror. har även fått utav min farsa! kommer få mer senare utav andra


    



Av marlene - 24 oktober 2011 00:26

jadu, då var den födelsedagen över och ett helt "nytt" år börjar igen .. typ :P jag tog några bilder på den där festen jag och killen var på.


             

Av marlene - 22 oktober 2011 15:30

Lördag.


idag var det tänkt att dricka lite, kanske festa för att fira min födelsedag som egentligen är imorn :)

håller på att kolla runt lite för att se ifall det finns några som ska ha en fest.


får se vad som händer

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards