Alla inlägg den 2 november 2011

Av marlene - 2 november 2011 22:42

jag hittade precis en bok som jag ska kolla upp!


 

Aveline Johansson, 22 år, lever med ett hjärta skört som glas. Det stillasittande livet har gjort henne till en enstöring som umgås mer med rollkaraktärerna i sina böcker än med verkliga vänner. Men efter att ha råkat höra ett samtal mellan sina föräldrar, ett samtal hon vet att hon aldrig borde hört, förändras hela livet. Plötsligt befinner hon sig på flykt med den enda personen som vet vem och vad hon egentligen är. Men kan hon lita på Billy? Eller är hon i större fara med än utan honom?


det finns tydligen flera olika omslag av denna boken

Av marlene - 2 november 2011 21:31

ä n t l i g e n !

efter några dagars pluggande så kan jag äntligen alla sjöar, städer, flodar.. det som gäller nu är att inte plugga för mycket för då kommer det nog gå åt helvete :P och även det att veta vart allt tillhör, men jag tror ändå att detta ska gå bra :)

varit barnvakt för min bror idag också, spelade crash bandicoot, angry birds, finns i sjön och åt en massa godis :P


     

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards