Alla inlägg den 12 november 2011

Av marlene - 12 november 2011 22:55

       

  Lördagskväll

Av marlene - 12 november 2011 19:02

fyfan va segt det har varit.

inte nog med att man har vaknat upp med huvudvärk, jag har fått stå ut med det under hela dagen också.


jag var och solade lite förut, ifors så var det för flera timmar sen :P och efter det så tog jag det jävligt lugnt pga min huvudvärk... men det blev ändå för mkt, orkade inte att ligga i sängen helatiden och dricka en massa vatten för att värken skulle gå bort, så därför gick jag och köpte tabletter så att jag kommer kunna må bättre nån jävla gång :P


men nu när jag sitter här så känns det lite bättre, inte helt borta men det går att sitta vid datorn iaf :)

Av marlene - 12 november 2011 12:18

det var då fan..

jag vaknade upp och var hur jävla säker som helst på att det var andré som skulle åka ut från idol bara för att han var den enda som fick negativ kritik..

och vad hittade inte jag på tv4s sida då.. JO han hade åkt ut :(

 

då är det bara moa kvar att heja på, fast robin är okey han med men inte alltid :P han har haft en bra låt där jag har gillat hans röst, tror det var när han sjöng den lugna låten.

och moa.. moa hon är superbra :D

   

Moas bästa låt i idol, tycker jag iaf.


yeah well.. får snart åka ner och sola, ska bara fixa iordning mig, och sen duscha och läsa lite:)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards