Alla inlägg den 17 november 2011

Av marlene - 17 november 2011 17:18

detta ska bli kul att se. 

herregud, vi har fått så mycket att göra i skolan, vet inte hur jag ska hinna med allting :O

det som ska göras är: 


  1. bokrecension
  2. tro & vetenskap redovisning
  3. högtider redovisning
  4. 40 gloser
  5. psykologi frågor
det kanske inte ser mycket ut, men det känns mycket.. men, jag ska väl få klart det där ändå. får väl bara göra mitt bästa.
mitt huvud känns konstig.. inte så att jag håller på att få ont i huvudet men.. jag vet inte riktigt, känns bara konstigt av nån anledning.
menmen. 
förresten så skulle jag iväg för att köpa mat osv, men så upptäckte jag att min plånbok låg kvar i mitt skåp i skolan så jag fick gå tillbaka igen :P 

Vi tjejer ...
Vi springer runt i huset medan vi borstar våra tänder.
Vi läser på schampo flaskan i duschen.
Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom.
Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil.
... ... Vi kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den.
Vi trycker på dörren fast att det står dra.
Vi säger va? fast vi har förstått allt.
Vi hatar när vinden förstör våran frisyr.
Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något.
Vi kan se samma film 10 gånger.
Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom.
Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.
Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.
Vi sätter våra alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre.
Innan vi går och lägger oss räknar vi ut hur många timmar vi sover.


 




































































- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards