Alla inlägg den 8 november 2011

Av marlene - 8 november 2011 18:17

en helt okey dag i skolan.

gjorde det där testet/provet som jag hade läst på under hela lovet. det gick väldigt bra :D svarade på alla frågor även fast jag satt och verkligen försökte komma på det ena namnet som fanns kvar, men efter några min så kom jag på det och sen var jag nöjd :D jag hade liksom inte tänkt att gå därifrån efter att ha pluggat såpass mycket som jag hade gjort för att sen gå därifrån med att glömma ett namn:O hell no! :P

efter skolan så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, så tillslut så bestämde jag mig för att åka in och sola, bara för att fördriva tiden lite. 


så nu sitter jag här, och tänkte kolla på en film i min nya (köpte från ullared) onepiece medan jag har plockat fram lite godis och cola :D


   och här är min onepiece :D

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards