Alla inlägg den 10 november 2011

Av marlene - 10 november 2011 23:45

jag hade tänkt att lägga mig lite tidigare, och jag är fortfarande trött men nåt säger mig att det inte kommer bli tidigt ändå :P inte lika sent som igår ifors :P


tog några bilder nyss.

     

Av marlene - 10 november 2011 20:54

fy fan va kallt det har börjat bli :O

istid nästa eller?

stod och väntade på bussen och frös ihjäl på händerna, sen så tog ju bussjäveln ganska god tid på sig också, som om det skulle göra saken bättre :P


menmen, imorn är det fredag, villket betyder att jag ska kolla idooooool :D och säkert dricka lite vin med om jag nu känner för det. 


eftersom big brother kommer till våren igen så tänkte jag att jag ska göra så att jag kan kolla på tv11. jag har inte den kanalen så därför hoppas jag att det inte blir för dyrt att fixa detta.


 

Av marlene - 10 november 2011 14:44

 

fick låna denna utav ida idag :D 


ska snart iväg till min coach, vilket är ett ganska perfekt tillfälle att prata om mina pengar.. får inget nästa månad från csn så därför får jag kolla med min coach om hur jag ska göra med det.


varit en ganska seg dag, kunde knappt gå upp ur sängen eftersom jag var väldigt trött :P riktigt kämpigt var det men jag lyckades :P  får lägga mig tidigare idag istället.


tiden går FÖR snabbt.. redan fredag imorn! :O då ska jag kolla idol :D 

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards