Alla inlägg under juli 2012

Av marlene - 23 juli 2012 20:39

jobbjobbjobb.

så nu sitter jag här och börjar känna mig lite halv dålig

vill bara inte vara sjuk nu, som det ändå bara är 3 veckor kvar tills jag får ledigt från allt före skolan börjar, även om det kommer kännas som en evighet men ja.. måste ju ha pengar!

idag bokade jag frisörtid, så på fredag så blir det att fixa till håret(sling&klipp). verkar bli nån sorts grillfest som marcus och folket har fixat till helgen, så det blir nog kul :)

nae, får nog bli supernatural, som alltid, och ligga i min soffa och ta det lugnt!

Av marlene - 22 juli 2012 20:23

 

et år siden

alt forandret seg

så fort

vi kommer alltid til å huske

aldrig glemme

aldrig noensinne

han klarte ikke det han ville oppnå

og her er vi idag

sterkere enn noensinne!

Av marlene - 21 juli 2012 21:58

Öl, vin Baileys och sol! Utan några moln dessutom! Helt galet när man är van vid regn 24/7 :-P laddar inte upp några bilder idag, gör det imorn isf.
Har solat nästan hela dagen. Fått vääääldigt mycket färg också x) ätit lax och bara mått skitbra!

Av marlene - 20 juli 2012 16:57

Då är man framme i Falkenberg!
Jag trodde att morsan och dom hade fixat med en plats men vi kom hit och chansade :-P
vi fick höra att det inte fanns någon el, så då stod vi där som ett frågetecken. Vi hade tänkt att kanske åka till Tylösand, fast där fanns det inte heller några platser kvar.
Vi bestämde oss tillslut att stanna här för att se hur det blev imorn, så min styvfarsa gick och fixade en plats. Sen kom min bror springande och berättade att vi faktiskt fick en plats med el iallafall! Tur man har :-P måste ladda mobilen haha.

Jag laddar inte upp några bilder nu. Sitter och väntar i bilen för att allt ska bli klart, så kan kanske ladda upp några bilder sen eller imorn :-P

Av marlene - 19 juli 2012 22:53

då sitter man här efter att ha haft en toppenkväll!

började med att jag käkade hos morsan och tjötade lite där, och sen gick jag hem för att duscha osv, tog inte lång tid förrän jag gick iväg till bussen iaf.

tog sin tid att komma fram eftersom det var en gammal tant på bussen som bara pratade finska, sen trodde alla att hon var full med :P tydligen hade hon gjort nåt för att det luktade bensin över hela bussen så en extra buss fick komma och hämta oss :p

men förutom detta så har kvällen varit toppen!

fick köpt det dära linnet jag snackade om och även en öl blev det också :P

så nu sitter jag här och bara tar det lugnt, ska ta och kolla på supernatural före jag ska sova

imorn blir det jobb och sen falkenberg!

   

Av marlene - 18 juli 2012 19:25

Av marlene - 17 juli 2012 22:23

 

Varit en riktigt seg dag på jobbet. Får nog ta och sova mer..
Kollade lite på ett loppis där en tjej som jag vet vem är hade lagt upp en bild på en knys blus som jag genast la bud på :-P så nu får jag hoppas på att den kommer bli min :-P
Gick en sväng idag igen, tvättat kläder, diskat och duschat :-P så nu blir det att bara ta det lugnt. Nåt supernatural avsnitt lär det bli :-P
lägger upp en bild på en grej jag tog bild på förut.

Av marlene - 17 juli 2012 00:22

Jävla skit :-(
Jag hade tänkt att lägga mig i en hyffsad tid så att jag inte skulle bli så himla trött imorn.. Men här sitter jag och får tårar till supernatural. Så himla hemskt är det :-( jag vill kolla mer, men ju mer jag tittar, ju mer inser jag att.. Oh well, det är trist iaf. Vill inte avslöja för mycket ifall det finns nån som inte har kollat genom alla säsonger än. Det har inte jag heller gjort men är på den sjunde nu.
blir väl att vakna som en zombie imorn med och önska att jag hade kunnat ligga kvar i sängen. Menmen! Ska försöka låta bli alla sötsaker imorn på jobbet. Får se hur jag lyckas med det :-P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards