Alla inlägg under juli 2012

Av marlene - 10 juli 2012 20:44

Efter en låååååång och seg dag så blir det att äntligen få åka hem och ta det lugnt inför morgondagen. Men har ändå fixat med några grejer.
Blir dusch, godis och supernatural när jag kommer hem for sure :-P

Av marlene - 9 juli 2012 23:30

Nu blir det att försöka sova.
Känns som att jag håller på att bli sjuk, vilket jag verkligen inte hoppas på.
Imorn är det jobb igen!

Av marlene - 9 juli 2012 16:25

Första dagen i köket idag! Lärde känna en massa människor , inte fel alls. Men det var lite för lite att göra :-P dom flesta har semester samtidigt som vi är väldigt många som är i köket. Det som är bra med det är det att vi lär känna varandra mycket bättre och att vi tar det lugnt med allt.
Har även börjat på ett till jobb!
min styvfarsas jobb. Det är på ett ställe som man svetsar och bockar. Har gjort sånt innan också :-)
Blev rätt smutsig men så får det bli :-P
nu blir det att åka iväg till morsan och käka lite där.
Riktigt trött är jag.. Lär inte ha svårt att somna sen :-P

Av marlene - 8 juli 2012 20:52

     början på denna dagen har inte vart den mest perfekta precis, och som om inte huvudvärk räckte så var det nåt konstigt med mina ögon som hände. jag kunde knappt se. Det gick ju att se, men det var rätt svårt, samtidigt som jag började kallsvettas.

men nu är det mycket bättre!

var nere hos morsan och dom förut, käkade lite mat där och sen gick jag hem igen efter att ha varit lite på stranden.

var såpass fint väder, blev sugen på att ta några bilder :)


imorn blir det jobb igen, dubbelt upp!

ska börja jobba lite i köket, och efter att ha varit där så tänkte jag gå till det stället som min styvfarsa jobbar. vet inte exakt vad jag kommer få göra där :)


nu blir det väl mest supernatural skulle jag väl tro :)

förresten.

en grej som är riktigt störande är, när man ska gå över vägen och det kommer en bil om ska åka förbi. det brukar sällan vara så att dom faktiskt stannar så att du kan gå över vägen.

nästan så att jag bara vill gå över vägen och se vad dom gör då.

riktigt störande..

   


Av marlene - 8 juli 2012 15:58

hade skitsvårt att somna i natt, och när jag väl somnade, då drömde jag bara konstigt.

jag har drömt konstgare förut men allt var så verkligt.

det jag drömde om var att jag var i en tatuerings studio där jag skulle fixa med en tatuering som jag har haft i tankarna i några år nu. men det blev aldrig så att han som jobbade där, ritade en till mig. först ville han testa och se om jag skulle tåla det :p han skulle smörja in hela min arm fast jag bara ville ha den på ett litet område på armen :P


det jag hade hoppats på var att jag skulle få bort min huvudvärk genom att sova, men riktigt så blev det inte.

jag vaknade med en riktig jobbig smärta..

så nu tänker jag gå ner till morsan och dom, för att ta det lugnt där, och även en tablett.

mår rätt konstigt idag, så idag blir det att endast fokusera på att må bra :)

 

Av marlene - 7 juli 2012 23:21

vet inte riktigt hur jag ska börja.

vad jag ska säga, eller hur jag ska kunna uttrycka mig.

ibland händer det för mycket för att jag ska kunna ta in allt och reflektera över det

allt har hänt så fort, och även blivit för mycket.

just nu är jag osäker på allt som finns, förutom några grejer i mitt liv.

det är klart det att, när saker som detta händer så ifrågasätter man precis allt och helt plötsligt blir man inte säker på nåt.

jag lärde mig rätt tidigt att inte ta nåt för givet.


det jag måste försöka fokusera på nu är mig själv och mitt inre för att jag ska kunna komma mig vidare

just det kommer vara lätt, men tankarna finns fortfarande kvar.


det mest perfekta hade varit att flytta där jag kan börja om från början igen, även om jag vet att det inte är den rätta lösningen att flytta bara för att bekymret kan hinna ifatt en.

men just denna gången så tror jag inte att nåt sånt kommer att kunna hända.

det är inget sånt bekymmer som kan hinna ifatt en

jag vill bara börja om från början igen.

 

Av marlene - 7 juli 2012 20:23

igår var det fest, idag har det varit en väldigt lugn dag.

imorn blir det att städa lägenheten lite tror jag.

finns la inte så mycket mer att säga. känns som att allt förändras och att jag måste vara stark och bara fokusera på mitt ungefär.

 

Av marlene - 6 juli 2012 11:40

Märker att folk ska på semester till veckan. Knappt nåt att göra, och här ligger jag :P
bloggar från mobilen, hur bra som helst :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards