Alla inlägg under juli 2012

Av marlene - 16 juli 2012 20:24

Det att duscha efter att ha gått i ett snabbt tempo, alltså powerwalk.
var rätt seg när jag kom hem igen. Tog en snabb dusch vilket var hur härligt som helst! Så nu ligger jag i soffan och kollar supernatural och dricker vatten, även om jag känner av sötsuget

Av marlene - 16 juli 2012 13:08

Man kan ju säga att jag fick lite panik under jobbdagen. Idag har jag nästan bara ätit en massa skit :-P åt middag som var det enda som var nyttigt, annars har det bara gått i Cola, cupcakes, chockladboll.. Känns inte speciellt bra, samtidigt som att magen svullnar upp..
så idag har jag tänkt att skita i min lathet och att hellre göra nåt med detta.
tog en bild på det vi bakade på jobbet för några min sen. Cupcakes alltså, som inte är riktigt klara :-P

Av marlene - 15 juli 2012 23:09

Godis, Fanta, glass och supernatural.. Perfekt när man är lat, trött och bakis.
vila upp sig inför jobbveckan också

Av marlene - 14 juli 2012 14:58

ett litet tag sen som jag bloggade från datorn märker jag:P är så lättare att blogga genom mobilen istället. går fortare och är smidigare :)

tänkte dra mig ner till morsan väldigt snart, får nog nästan skynda ifall det skulle börja regna eftersom jag nyss har duschat :P

och snart blir det party!

 

Av marlene - 13 juli 2012 15:29

Feber idag igen.
Ska tillbringa dagen på soffan och kolla supernatural.
Fick höra att det finns en 8e säsong med. Made my day! Så nu har jag lite att kolla på!
Perfekt väder för att ligga på soffan hela dagen och kolla supernatural avsnitt :-P
och blogga från mobilen är också lite lyxigt :-P

Av marlene - 12 juli 2012 23:25

Verkar som att febern har försvunnit tack vare panodil! Nu blir det att kolla nåt avsnitt av supernatural för att sen sova! Jobb imorn som vanligt, och före jag åker iväg så blir det att ta en tablett så att jag klarar av att vara där.

Av marlene - 12 juli 2012 16:50

Åkte till jobbet idag men fick gå efter nån timma typ. Kände mig febrig och av minsta lilla ansträngning så kände jag mig hängig.. Så nu blir det att försöka att ta det lugnt för att bli frisk igen.

Av marlene - 11 juli 2012 23:46

Fick detta på jobbet idag, hur gott som helst!
Men nu blir det inte det andra jobbet förrän på måndag.
imorn blir det att kolla på lisa miskovsky!
På måndag ska jag försöka att powerwalka också

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards