Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av marlene - 6 augusti 2012 20:34

märker att folket har kommit tillbaka efter semestern :P det var rätt mycket att göra på jobbet idag x) jag klagar inte, även om jag hade kunnat somna när som helst, men det är ju ändå en bra sak, då kommer jag inte ha några bekymmer med att sova sen :P

jag trodde att jag skulle ta en powernap efter att jag kom hem, men det blev inte riktigt så ändå :P


snackade med morsan förut. jadu, det hade inte varit helt fel att vara där dom är nu, lät det som. fint väder, stranden, restaurant osv.. SOMMAR! :P

får verkligen hoppas på att jag kommer kunna få uppleva nåt sånt jag med före skolan börjar igen :P


håller förresten på att kolla på några grejer som jag hade tänkt köpa nästa månad. typ som hårförlängning^^

 

vet bara inte hur det skulle passa bara.. men vi får la se :)

och the hungergames är en film jag verkligen rekommenderar ;D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards