Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av marlene - 19 augusti 2012 14:26

igen vet jag inte riktigt hur jag ska börja.

har så blandade känslor om allt i mitt liv, endast för en grej.

känner mig riktigt deprimerad..


det var en lyckad dag, men senare på kvällen så blev jag riktigt hungrig och det var då allt kom över mig. alla känslor, och helt plötsligt så kände jag mig rätt så deprimerad.

som tur var så fick jag ett sms från en kompis som bjöd på mat, och då gick jag dit.

just när jag satt och käkade och jag började känna mig rätt så mätt, så hade jag att jag hade kunnat spy upp det jag hade käkat, för att kunna få plats för mer, men under samma stund så kände jag att det var fel.

första gången jag känner det så, att jag skulle kunna spy upp det. men idag när jag vaknade så kände jag mig fortfarande mätt. så ska nog kunna klara av denna dagen med.


en sak är iaf helt säker; jag tänker inte vara snäll och hjälpa nån nästa gång efter att ha varit med om detta.

kanske låter som att det är jättesynd om mig. men jag måste bara skriva ifrån mig, få ut allting.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards