Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av marlene - 22 augusti 2012 17:25

dagen börjar inte speciellt bra.

det att vakna upp vid 6-7 tiden är lugnt, går att somna om

men sen så blir jag påmind om att jag skulle få mina pengar idag, vilket ger mig ett leende på läpparna och jag ser positivt på saker.

springer ner till brevlådan, men det finns inget där. enda som är, är reklam och tid hos tandläkaren.

sur? nej!

ledsen? nej..

arg? MHM!

jag har fan väntat i.. vad är det nu?! en och en halv vecka på dom dära jävla pengarna som inte kommer. det var som ett slag mot ansiktet.

för vad har jag gjort då?! ingenting alls..

det är just det! jag har hjälpt en i nöd för att hans jävla morsa skulle få komma hem från sjukhuset, vilket jag nu också har insett bara är skitsnack.

snacket om att banken har gjort fel och att pengarna kommer dagen efter.. att få höra det varje dag i en vecka gör att man tappar hoppet tillslut.

och idag så fick jag även veta att han hade ljögit för mig. han hade aldrig pengarna som han sa att han skulle skicka till mig, som alltid krånglade.

förut så smsade vi och då sa han att det var jag.. JAG som skulle be om ursäkt, och senare så ringer han mig och ber mig om ursäkt och att jag helt säkert skulle få mina pengar och då ville han att jag skulle säga tack.

han måste allvarligt tro att jag är dum i huvudet.

jag har gett honom chanser, en och en halv vecka.

jävla idiot!


när jag väl får mina pengar från csn så tänker jag då verkligen åka till göteborg och shoppa loss där!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards