Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av marlene - 20 augusti 2012 18:24

varit hemma hos morsan och dom där jag käkade och sen så fick jag hennes fruktdricka som hon inte gillar :P

jag har blivit riktigt beroende utav vampire diaries, helt sjukt!


har bestämt mig för att jag ska åka iväg till göteborg så fort jag får mina pengar från csn. ska nämligen kolla in den dära chelsea affären som finns där, kanske får med mig några som vill hänga med dit också, annars åker jag själv :)


nu är det väl hösten?!

känns som det.

mysigt!

men hade ändå velat sola lite före skolan börjar igen, vilket det bara är en vecka kvar tills. sen är det bara att plugga som in i helvete! jag ska fixa med matte, få behörighet i både A och B kursen! har även tänkt att ta högskoleprovet varje år, har hört att det är bra att göra det såpass ofta för då ser dom att man kämpar :)


det känns lite bättre med allt idag, men jag har även funderat på att ändra på mitt liv.. igen.

inte bra att ha det som jag har det nu, så nu när skolan börjar så får jag ta och börja ett nytt liv. jag får ta varje dag som det kommer, små steg.. spelar ingen roll, jag vill lyckas!

vet vad jag vill med mitt liv så :)



- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards