Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av marlene - 28 augusti 2012 18:46

andra skoldagen!

klassen åkte iväg till tämta mossa tror jag det hette, fast jag trodde inte att det skulle bli så kallt som det var när vi kom fram :P hade jag vetat det så hade jag tagit med mig en jacka och kanske även en halsduk och vantar :P

helt plötsligt kom hösten rätt snabbt :P

men ska nog ha på mig en halsduk imorn om det är likadant väder som det var idag.


som jag sa igår så skulle jag gå tillbaka till tre ifall jag inte skulle få ordning på mobilen, vilket jag fick göra idag. jag åkte efter skolan för att prata med dom om det.

så nu har jag en annan mobil under tiden som dom fixar med mobilen.

har även tackat ja till en grej i skolan. vet inte exakt vad det handlar om, men tror det är nåt med att vara en representant för skolan på nån mässa :P

jag vet inte riktigt, men jag tackade ja eftersom jag är rätt säker på att jag kanske kommer att kunna mognas lite mer utav det, att jag kanske blir av med min blyghet. jadu, jag vet inte om det kommer bli så men alltid kul att ställa upp och göra en bra grej iaf :)


imorn blir det att äntligen komma tillbaka till psykologen igen! behöver det känner jag :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards