Alla inlägg under januari 2012

Av marlene - 28 januari 2012 18:15

Denise Rudberg

Min nuvarande favorit författare


 


jag har bara läst två, eller så var det tre böcker. det var en serie som handlade om några killar som jobbade på samma café. riktigt bra var dom ! så nu ska jag hitta flera böcker som hon har skrivit. 







   





































































































Av marlene - 28 januari 2012 16:15

ushushushush... 

ska försöka läsa ut en bok nu under helgen, men jag är inte så säker på att jag kommer lyckas med det riktigt. 

den ena jag läser nu är så fruktansvärt tråkig.. ska ha läst ut den tills på måndag.

det är inte många gånger som jag lider mig igenom en bok, men just denna är... tråkig alltså :P


sitter nu och äter pizza, senare blir det att käka godis och kolla gladiatorerna och sen blir det väl never back down igen.

det går lite bättre med tankarna, men dom finns ju fortfarande där. tänker inte lika mycket på det som jag gjorde men det är såklart fortfarande jobbigt. 


 

Av marlene - 28 januari 2012 02:18


då har man precis kollat klart på denna filmen, blir att kolla på tvåan imorn. ska sova om inte så länge, och imorn ska jag försöka läsa så mycket jag kan även fast boken är tråkig. 


funderar på att göra en ny header snart också, och kanske en bakgrund men sånt tar tid :)

Av marlene - 27 januari 2012 21:27


Av marlene - 27 januari 2012 17:38

   

Av marlene - 27 januari 2012 17:12

HELG!

efter våran alltid-så-himla-tråkiga-matte-lektion som är under sista lektionen på fredagarna så åkte jag och ida iväg till stan för att käka på subway, och efter det så gick vi till lindex där jag kollade på den dära tröjan jag hade dregglat över sen gårdagen :P jag gick in och testade tröjan och såg det direkt att jag skulle köpa den! 

jag köpte en tröja, örhängen, hårprodukter, tandborste, lypsyl(håller på att leta efter en jag gillar eftersom den jag gillade tydligen inte finns längre..).. ja det var väl det jag köpte vad jag minns.. justja! lite godis också :P 

         


sitter och lyssnar på denna just nu, hade glömt hur bra den faktiskt är.. 

Av marlene - 26 januari 2012 20:53

kollade nyss en dag i livet filmen.

 

helt okey.


nu är jag riktigt jävla sugen på godis :P chips och cola hade inte varit helt fel.. 

 

Av marlene - 26 januari 2012 18:43

gick runt i stan med ida efter att ha slutat skolan, nåt som gjorde så att mina tankar inte plågade mig lika mycket. riktigt skönt var det. 

jag vet inte vad som kommer hända eller hur jag ska gå tillväga med skiten, jag vet bara att jag kommer få konfrontera problemet förr eller senare. det har liksom pågått under hela min tonårstid. jag trodde det skulle bli bättre, men riktigt så blev det ju inte.. fast inte lika intenst. 

jag vet ingenting just nu, förutom att jag ska göra det jag mår bra utav så att jag slipper tänka så mycket på det eftersom det plågar mig. 



     

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards