Alla inlägg under januari 2012

Av marlene - 6 januari 2012 18:11

vaknade med att jag var hur pigg som helst

så att efter några timmar så beslutade jag och killen oss för att gå ut en sväng.

där tog jag några bilder:

jag ser nyvaken ut.. :P

       


hittade också låten som jag är uppkallad efter ;

laddade ner hennes album förut också.. har inte hunnit lyssna igenom det riktigt men denna låten är iaf bra :P

  ska snaaaaart lägga upp bilderna från thailand..

Av marlene - 5 januari 2012 19:18

Hemma!

... efter en lååång resa som kändes som år..

trodde aldrig att jag skulle få komma hem igen, och när jag såg borås framför mig så var det nästan som julafton :P känslan var obeskrivlig :P


jag har inte skrivit på två veckor, men det har ju sitt skäl..

jag kunde inte skriva nåt på två veckor pga att jag inte var hemma, var ju i thailand men nu som jag är hemma igen, så kommer jag uppdatera ungefär varje dag som jag gjorde förut. ska försöka iaf. MEN ska skriva så fort det händer nåt :D


bilder från thailand kommer sen. jag tänker ifors inte ladda upp alla pga att det är rätt många att ladda upp och kommer ta väldigt lång tid, men några bilder kommer komma upp!


HÄRLIGT att vara hemma nu alltså :D

det jag ska göra nu under dom senaste dagarna är att försöka fixa en frisörtid och att se om det finns nåt att köpa på rean :D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards