Alla inlägg under januari 2012

Av marlene - 9 januari 2012 21:34

there is 

Av marlene - 9 januari 2012 16:30

första skoldagen efter lovet, kändes bra :)

har fixat med en frisörtid nu också vilket behövs :P


drack chailatte idag igen :D skönt nu som det är kallt ute, då kan man gå runt i stan och värma sig lite med den i handen :)

ska ta och kolla film idag igen, känner mig helt död i kroppen av nån anledning. vill bara ta det så lugnt jag bara kan och sega framför tven med en bra film! så därför har jag hittat toy story :P

 

Av marlene - 9 januari 2012 15:40

känner mig seg. Idag blir det tv, godis, glass och nudlar. Kanske film

 
Av marlene - 8 januari 2012 22:34

ska nog läsa lite före jag somnar. Kollade castaway.. Riktigt bra :-D

 
Av marlene - 8 januari 2012 18:22

 

har precis kollat klart på denna, var roligare än vad jag trodde:P


känner mig hur seg som helst idag, kan vara pga vädret tror jag. när jag kollade ut så såg allt bara helt dött ut :P menmen, imorn är det skolan igen, rutinerna börjar och då får man inte ligga för länge i sängen, vilket kanske är ett stort minus men före lovet så kunde jag gå upp direkt ur sängen när jag hörde larmet. var inga problem, men nu vet jag inte hur det blir :P hoppas det blir likadant, annars kommer jag få ett helvete tror jag:P


ska snart kolla på en till film;

är nog en parodi utav castaway tror jag, verkar så iaf :P  

Av marlene - 8 januari 2012 00:51

Av marlene - 7 januari 2012 19:46

 

Av marlene - 7 januari 2012 15:48

har inte hänt så mkt idag förutom att killen vaknade upp med att hans visdomstand gjorde ont som fan. så nu har han fått feber och ligger i sängen och tar det lugnt medan jag tar hand om honom :)

har precis varit och köpt lite grejer tills ikväll och lite soppa så att han kanske mår bättre sen!

min visdomstand värker också men inte lika mycket. kände mest av den under nyår men efter det har jag inte känt av den så mycket.


lyssnade igenom lite av nicki minajs låtar.. fyfan :P inte riktigt min stil på text, men basen är det inge fel på. men det är knappt så att jag kan med och lyssna på låtarna pga det dom sjunger om. ush :P


snart börjar skolan igen, inte långt kvar nu! hade ju velat ha mitt hår fixat tills det, men det gick ju inte .. :P får försöka ta det under veckan som kommer istället :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards