Alla inlägg under augusti 2012

Av marlene - 5 augusti 2012 20:05

idag är det söndag vilket betyder att jag bara har en veckas jobb, och sen blir det att sova och ta det lugnt :P

idag blir det att kolla på film. tänkte kolla på hunger games som jag har hört ska vara bra, och lite popcorn på det och nåt att dricka typ som fanta kanske :P

blir iaf att ta det lugnt idag, för att sen orka jobba.

lite avis på morsan och dom eftersom dom är i tylösand och ska vara där i en vecka. hade varit kul att hängt med dit, men eftersom jag måste jobba nu under veckan, så går ju inte det. typiskt :( får hoppas på att det blir flera gånger som dom ska åka iväg, så kanske man även får lite färg före skolan börjar :P


jag gillar den dära intron på teen wolf, den är riktigt grym :D

några bilder från igår!

     

Av marlene - 4 augusti 2012 12:42

då har man precis kommit hem igen!

det konstiga på hemvägen var att nästan varenda busskur man åkte förbi var sönder. jag vet inte vad det handlade om och dessutom så brukar man se nån enstaka som är sönder, men på vägen hem så var nästan varenda en sönder. lite weird.

menmen, snart blir det att fixa iordning toast och käka lite.

igår så blev det lite öldrickande. det var hur lyckat som helst!

trevligt sällskap är rätt viktigt när det ska vara bra :P och det var det också!

här är bilderna från igår:

                   


Av marlene - 3 augusti 2012 17:10

1 vecka kvar!

yes, och sen får även jag semester.

vad jag ska göra under den tiden vet jag inte riktigt, men ska la mest bara ta det lugnt, sola det sista jag kan före skolan börjar och bara må bra :)

ska ta och börja träna magen från och med måndag. planka eller vad det nu heter. göra mig redo för beach 2013 :P


det jag har gjort idag var att åka till jobbet.

tänkte mest testa och se ifall jag skulle orka med dagen vilket jag också gjorde. men i början trodde jag att jag skulle få åka hem igen eftersom jag ansträngde mig mer än vad jag kanske borde ha gjort. men känner att när jag jobbar så jobbar jag bäst när jag stressar. menmen, jag stannade kvar och sen så gick jag nästan direkt till systemet, men träffade på en kompis, abraham, och sen så gick jag iväg till gina och träffade ännu en kompis därinne, som jag inte har träffat på hundra år :P lisa heter hon. jag kände knappt igen henne:P

och efter att ha gått runt där och kollat lite så skulle jag möta abraham igen och då var andreas också med. vi gick först till systemet, men jag var den som gick in eftersom dom inte kommer in dit än :P

sen så gick vi till nåt ställe där andreas skulle käka pizza och jag lyckades göra sönder en utav mina öl, som jag sen gav till nån random :P

efter det tog jag bussen hem och duschade, så nu ska jag snart iväg in till stan och träffa några kompisar och bara ta det lugnt mest :)


har en bild på det jag köpte:

 

Av marlene - 2 augusti 2012 21:05

Hemma från jobbet idag med, men börjar känna mig bättre nu iaf. Så imorn blir det att jobba igen! Och nästa vecka är det sista veckan.

Av marlene - 1 augusti 2012 21:06

jadu, verkar inte som att febern vill försvinna.

tror det har gått ca 2 dagar nu. jättekul att ligga i sängen och inte orka med nåt, men det är så det får bli om jag nu ska bli frisk nångång.

har kollat en massa serier även om jag har velat sova men jag såg det igår att jag blev konstig av det, men har däremot vilat.

har hittat några andra serier jag kan kolla på under tiden som jag ligger här :P

  

och nu är det även augusti, vilket betyder att skolan börjar snart igen, om några veckor, och att det snart är slutet på sommarjobbet.

men sommaren var väl aldrig här ändå. det var väl under högst 1 vecka ungefär.. och hur mycket är en vecka av tre månader då? ingenting alls. menmen, mys med höst också :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards