Alla inlägg den 4 februari 2013

Av marlene - 4 februari 2013 20:01

 

är väl inte så mycket som händer under veckan förutom ett stort prov som handlar om celler och dna, vilket är imorn. ska även med klassen till högskolan här i borås. jag vet inte exakt vad vi ska göra där, men får hoppas på att jag inte kommer gå vilse iaf. det är rätt stort :P

och på fredag ska jag iväg till utväg igen. 


det har varit en seg dag. 

känner att det ska bli rätt gött att få lov efter skolan på fredag, sen så har jag funderat lite på ifall jag kanske ska ta och åka iväg till norge under den tiden. har dessutom ett par skor som väntar på mig! om dom nu har kommit :P jag har inte hört nåt men det visar sig väl. 

och igen så känner jag att jag behöver komma mig bort från allting, även fast jag var i värmland under helgen. så antagligen så kanske det inte är det jag behöver ändå. 

krångligt det där. 


kollade på melodifestivalen igår också. det fanns inga bra låtar förutom en, även om det inte var någon wow effekt direkt :P


köpte en korsett från loppis, vilket kommer bli bra tills sommaren! kommer nog inte andvända den under våren :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards