Alla inlägg den 13 februari 2013

Av marlene - 13 februari 2013 23:21

dagen började lagom bra med att vakna upp med huvudvärk. 

kändes nästan som att jag höll på att bli sjuk, för bra mådde jag då inte. 

det första jag gjorde var att duscha och sen käkade jag lite frukost. 

efter det så fick jag bita ihop med att plocka in och ta plocka ur diskmaskinen. försökte även få igång dammsugaren, men jag lyckades inte med det eftersom det tydligen behövdes vatten för att få igång den, vilket var nåt jag inte hade nån aning om. 

gick och hämtade lite ved och fixade lite med värmen så att det skulle bli varmt tills alla skulle komma hem från allt. jobb och skola. 


snackade med en kompis om saker jag saknar med sverige :P typ som pizzan som vi brukar käka en gång per vecka iaf :P tillslut så började vi prata om att han kanske kunde komma hit och hälsa på, tar inte så lång tid att åka hit ändå :P 

så nu är det bestämt att han ska komma hit på fredag och stanna tills söndag! 

får jag snacka lite svenska med :P 


så det blir bra ^^ 
tänkte kolla på film på netflix före jag ska sova(eller being human). ska upp tidigt imorn för att åka till farsans tjejs jobb, och sen träffa min farmor :) 

vet inte riktigt om det blir så, men farsans tjej snacka nåt om att jag kanske kunde stå modell för kläderna i affären också :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards