Alla inlägg den 12 februari 2013

Av marlene - 12 februari 2013 15:47

 

vaknade vid 12 tiden igen, käkade frukost och gick ut med brage :)

har även burit in endel ved, det var tungt som satan :P så nu ska jag fortsätta kolla på being human, börjar snart på säsong 3 ^^


Av marlene - 12 februari 2013 01:49

en rädsla, men samtidigt som man tänker på det så låter det rimligt. det låter som något jag borde ha gjort för längesen, för tiden håller på att rinna iväg. 

vill kunna utvecklas, och inte på ett fel sätt. vill kunna få ett annat perspektiv på saker som man inte kan få av att åka iväg i en timmas bilfärd eller nåt liknande. 

börjat tröttna lagom mycket på allt som har varit och som fortfarande är. 

jag har försökt, haft tålamod och tagit flera djupa andetag i flera olika situationer. men det känns som att det krävs mycket mer än så.

jag vill kunna förändras, men till det bättre. 

känns inte som att den platsen jag befinner mig på just nu är ett stället för mig att vara. 

känns som att jag behöver åka runt i världen, lära mig av mina misstag och gå vidare och ta med mig erfarenheten och på det sättet blir smartare. få lite mer kött på benen. 


det är så mycket fokus på en massa grejer som är rätt onödigt, egentligen.

känns som att det är för mycket folk som tror på fjortiskärlek, och som inte kan vara själva. 

jag förstår mig inte riktigt på detta.

jag vill kunna göra saker förrän man blir stämplad på direkten, jag vill kunna känna mig fri. känna att jag inte behöver tänka på vad jag ska säga för att inte fel saker kommer fram. 

jag vill kunna göra misstag för att lära mig, bli visare och få en helt annan syn på livet. 

lära mig vad meningen är med allt. fotografera och dokumentera och sen kunna sitta där flera år senare och drömma mig bort och tänka att jag faktiskt har gjort något med mitt liv. 


för just nu?!

jag känner att jag har nått en punkt i livet där jag känner att jag är stuck. 

jovisst har jag mina meningar och åsikter osv, men jag känner att det inte räcker. känner att jag är för mycket påverkad utav alla andra människor på både gott och ont. 

jag vill kunna känna mig fri och göra det jag vill, det jag känner för just under den stunden och vara helt galet spontan!


FRIHET!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards