Alla inlägg den 18 februari 2013

Av marlene - 18 februari 2013 13:47

  det att vakna upp, tänka att det är måndag, och koppla det till skolan och all drama som finns där. det är då fan inte roligt. 

jag blev nerstämd direkt. sen så var vi knappt halvklass heller :P 

jag stannade i skolan under första lektionen, men sen gick jag hem. 

snart ska jag ner till min morsa, brorsan och min styvfarsa, och ja, deras hund :P 

ska hämta min post som jag fick under veckan, och även käka lite ^^ 


jag funderar lite på ifall jag kanske borde skaffa ett gåband eller vad det nu heter, för eftersom jag blivit såpass lat och samtidigt som jag egentligen inte har några bra skor att andvända utomhus för sånt här, och att det även kan vara väldigt halt ute, så skulle det passa bättre med ett gåband egentligen.


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards