Alla inlägg den 25 februari 2013

Av marlene - 25 februari 2013 18:47

dagen har inte varit bra alls. 

började med att larmet ringde. dags för skolan igen. 

kände mig inte utvilad, snarare tvärtom.  

hade ont överallt och jag ville bara ligga kvar och gömma mig under täcket. men jag gick upp ändå. 

trött som en zombie gick jag och hittade mina mjukiskläder. ville inte gå runt med jeans. 

med musik i hörlurarna, med en viss motstånd, så gick jag till skolan. försökte vara kvar istället för att gå hem. 

under tiden så var det två lärare som kom fram till mig och frågade hur jag mådde. 

där stod jag och försökte kämpa mot tårarna, men jag tror ändå att dom förstod utan att säga för mycket till dom. 


nu sitter jag här med en mage som värker.

ska ta och kolla på några avsnitt för att få bort alla tankar.

mitt liv har förändrats. 

nu är det upp till mig vilken väg jag borde ta. 


trots alla tankar

även fast jag hela tiden kommer tillbaka till när det händer så känner jag at jag ska kunna klara detta

jag är skör

tårarna är inte långt ifrån

men jag ska klara detta.


om du bara visste vilken smärta du gav mig

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards