Alla inlägg den 14 februari 2013

Av marlene - 14 februari 2013 19:44

14e februari

  

vaknade vid 5 tiden nångång, men somnade igen, och sen vaknade jag nån timma före jag skulle iväg :P 

skulle iväg till farsans tjejs jobb och sen besöka farmor en sväng :)

dagen kunde inte bli mer lyckad än den var idag! 

valde ut flera plagg som jag testade i affären, sen så fick jag välja ut smycken och skärp, jag fick välja precis vad som helst och sen så skulle hon ge mig halva priset på allt som jag hade valt. sen så var det hon som betalade allt för mig, så lite nytt har man fått :) orkade inte ta bild på allt för det blev en hel del. 

massa smycken, midjeskärp, tröjor med midjeskärp, linnen och skinnleggins :) 

 

senare så kom min farmor till affären, efter att ha ringt henne. sen så gick vi hem till henne och pratade om old times, käkade mina pannkakor som hon brukade göra till mig när jag var liten. 

hur mysigt som helst! 

       


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards