Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 26 november 2011 18:05

Av marlene - 26 november 2011 17:51

haha nu jävlar har man nåt att göra :D

nu blir det att tagga inför breaking daaaaaaaawn :D

fan va jag längtar alltså :D

 

Av marlene - 26 november 2011 16:47

jasådå!

har man gjort detta också :D

jag har velat åka till the studio under en längre tid och IDAG var jag där med min morsa!

igår så läste jag på ett forum eftersom jag ville veta vad folk tyckte efter att ha varit där.

det fanns fler negativa kommentarer än vad det fanns positiva, vilket gjorde mig väldigt nervös.. men när jag kom dit idag så upptäckte jag inget negativt alls.

menmen, det är väl från person till person :P        

      jag blev väldigt nöjd med bilderna, men det var riktigt svårt att välja ut tre stycken bilder. vet inte hur många som blev tagna men det var endel:P

efter the studio så åkte vi till ikea för att käka lite, min styvfarsa berättade att de hade ett julbord.

     

Av marlene - 25 november 2011 22:11

Av marlene - 25 november 2011 18:13

börjar bli lite nervös nu känner jag..

just nu sitter jag och äter pannbiff, pasta och sås. dricker cider till det.

jag köpte några förut och även godis (såklart!) så nu kan idol börja! jag är redo :P


börjar känna av nervositeten nu..

det är redan imorn som allt händer :D först the studio och sen breaking dawn!

jag tog ut pengar förut så att jag är helt säker på att jag kommer ha råd :P tänker inte missa det för nåt i världen :P
jag kommer få gå upp rätt tidigt imorn eftersom jag måste duscha före jag åker. hade väl egentligen inte behövt duscha men jag tänker göra det ändå, lika bra att vara lite fräsch när man ska till ett sånt ställe :P

   

är på min första just nu:P

Av marlene - 24 november 2011 23:17

väntar på att filmen ska bli klar, sen ska jag kolla på denna före jag somnar. längesen sist  

Av marlene - 24 november 2011 17:58

       

Vårrullar är gott (:


Av marlene - 24 november 2011 10:21

jag följer molly sandéns blogg, och nu när jag kollade hennes sida så blev jag övertygad efter att ha läst dom där raderna om att jag kommer gilla filmen även om jag har hört av några att den inte ska vara bra. jag har också varit rädd för att jag ska få för stora förhoppningar men efter att ha läst det molly skrev så är jag inte lika rädd för det längre :D

jag längtaaaaar :D

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards