Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 23 november 2011 21:52

  jag har aldrig förstått det, och kommer säkert aldrig göra det heller

det kan bero på avundsjuka eller bara själva hatet...

men egentligen.. varför hata honom?

han har väl aldrig gjort någon illa vad jag vet.


jag tycker att denna video säger allt.

jag vet själv hur det är att vara ett offer

det är inte alls kul och hela ens liv kan bli förstörd

själv så håller jag fortfarande på med problemer som jag får brottas med även om det har gått flera år.

mobbning kan stada mer än vad man tror.


Av marlene - 23 november 2011 21:20

JA!

då blir det att gå på bio med killen under helgen :D

först blir det en photoshoot och sen twilight. UNDERBART !!! :D

 

Av marlene - 23 november 2011 13:31

hade ju inte varit helt fel.

 

Av marlene - 23 november 2011 11:39

fotodagen so far.. typ :P

   ida, deniz, konrad & jag


och jag ska ju alltid vara så seriös när jag tar tar bilder :p

 

Av marlene - 22 november 2011 21:30

jag har börjat fundera lite smått på om jag ska skaffa det här.. har inte kollat på några priser eller nåt sånt än, eftersom jag inte är helt säker, men jag skulle vilja


imorn är det att vara barnvakt igen, måste även tvätta kläder före fredag.

Av marlene - 22 november 2011 13:51

igen

känner jag att jag skulle kunna spy på allt som heter skolarbete

MEN

jag har ändå gjort en hel del:D

blivit av med en inlämning, vilket kändes jävligt härligt efter att jag hade skickat in den :P

så nu är det bara några grejer kvar som jag håller på med men jag vet att jag kommer klara det, om jag nu måste hålla på med skiten under varenda rast så gör jag det :P


jag är duktig!

Av marlene - 21 november 2011 21:01

haunted by the tears of my past

 
Av marlene - 21 november 2011 00:34

jag kan fortfarande inte förstå det

jag kollade min almanacka på mobilen och där såg jag att det idag bara är en enda månad kvar tills jag åker! eller ja.. det är inte exakt en månad kvar, för jag måste åka till norge före resan fortsätter till thailand.. så egentligen är det ungefär 3 veckor kvar.

längtar? ja!

men.. jag hatar att flyga och det tar rätt lång tid att åka dit. jag som är höjdrädd och som hatar att flyga tycker inte att det är någon större hit, men det är väl ändå bara nåt jag får ta:P får väl dricka några cider före vi ska ombord på flygplanet, vilket jag fick göra sist fast då hann jag nyktra till långt före :P

menmen, nu är det ändå inte långt kvar, och jag ska se om jag hittar stället där dom filmade the beach, hade ju varit kul att kunna se stället :)

jag satt och kollade på den sista harry potter filmen precis. under filmens gång så slog tanken mig att; fan... sista filmen nu ju, sen är det inge mer:(

jag fick nästan tårar på slutet, tycker ju att det är tråkigt att det inte kommer att komma flera filmer, jag som var ett STORT fan för flera år sedan :P var väl under första, andra och 3e filmen tror jag.. sen så tröttnade jag, och nu när jag kollade den sista filmen så blev jag påmind.

menmen, life goes on.

 


imorn är det skola, sovmorgon och sluta tidigare. HÄRLIGT ! :D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards