Alla inlägg den 1 december 2012

Av marlene - 1 december 2012 12:47

 

vaknade för nån timma sen, med känslan av att det var julafton :P 

är nog för att det finns endel snö ute. man får en speciell känsla

 

jag duschade nyss och smörjde in nån sorts peeling kräm, rakade benen (känns fräschare då), ska platta håret, föna, sminka, hitta kläder, smörja in mig med fuktighetskräm, kolla gossip girl, dricka lite vin. och SEN är jag nog redo!

 

måste snart köpa biljetter inför resan till Norge också, men jag behöver nog inte göra det riktigt än. måste prata med min farsa först för att se om det funkar att jag kommer. har tänkt att åka om ca 3 veckor eller nåt liknande, alltså direkt efter vi får jullov :)

 

drömmer en massa konstiga drömmar nu för tiden. 

tsunami, spöken, döden osv. 

inte speciellt kul att drömma om sånt. hoppas det ger sig snart.

 

menmen! jag är taggad inför den stora festen idag! börjar om några timmar. är först hemma hos sandra och hennes kille vid typ 6 tiden tror jag.

ska bli awesome! 

fylla, massor av gött folk, dansa sönder och ha skitkul! 

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards