Alla inlägg den 7 december 2012

Av marlene - 7 december 2012 22:00

Av marlene - 7 december 2012 19:46

Vin, film och ligger i högläge med foten. Foten är fortfarande inte bra. Hostan finns kvar. Och just nu kollar jag och en kille på paranormal activity. Den senaste filmen. Myspys!

Av marlene - 7 december 2012 13:16

fredagsmys? 

som dom sjunger i den dära reklamen som dom alltid sänder under fel dag på radion :P 


det är sviiiiinkallt ute nu. igår kväll var det ifors betydligt kallare, men ändå :P men även fast det är kallt så tycker jag att vintern är sagolikt, och julkänslan finns där :) 

när jag gick hem från skolan förut, så tog jag en bild. man får ju ta vara på ögonblicken, inte för att det var nåt ögonblick just då, men tyckte det var fint :P

 

 

även om jag har gett upp med att sola solarie, så känner man ändå att det hade behövts med tanke på blek man är :P

 

när jag loggade och skulle börja skriva lite på bloggen, så såg jag att jag hade fått en kommentar av en tjej som följer min blogg! 

jättegulligt tycker jag:

nu är det helg!

och även om jag misstänker att denna helgen kommer försvinna lika fort som den kom, så hoppas jag att ni alla får en trevlig helg ändå!

det är ju också snart jul, kommer gå riktigt fort, vilket får mig att tänka på att jag måste höra av mig till min farsa för biljettköp.

och nästa vecka, på torsdag, är det tid för frisören! jag längtar verkligen dit :P mitt hår är väldigt slitet, men inte längetill :)


ha en trevlig helg, everyone! 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards