Alla inlägg den 20 december 2012

Av marlene - 20 december 2012 21:45

                       

artisterna och grupperna som finns på spelaren!


jag har fått gjort en massa grejer under dagen men ändå så är det den förbannade disken som står kvar. orkar inte! men är bättre att jag fixar med det idag, än om en vecka :P 


har fått packat lite iaf, och även hittat klänningen jag ska ha på mig på julafton, som jag förmodligen också ska ha på mig på nyår med.. tror jag :P 

jag vill inte packa allt direkt för då är det stor risk för att jag glömmer nåt. men det mesta är med förutom sånt som plattång osv. 


har även hittat endel låtar som jag har lagt in i spelaren ^^ och imorn så kommer jag förhoppningsvis att få skjuts till resecentrum, men ska gå upp hyffsat i tid ifall ändå :)


har även öppnat två presenter som jag fick! det var ett jättestort paket, och ett annat som var mindre men ändå stort ;P

 

Av marlene - 20 december 2012 12:09

har nyss vaknat efter att ha drömt endel om mitt hår :P i drömmen ville jag göra nåt helt annorlunda som att färga det orange och brunt, eller också bara ha det ljusbrunt. det dära valet mellan hårfärgerna verkar aldrig ta slut även fast jag egentligen har bestämt mig :P


igår så snackade jag med robin på skype. vi har pratat i ca 7 år kom vi fram till, men aldrig träffats. lite skumt men det har aldrig blivit så. får hoppas att det blir nästa år istället ^^ 


före jag la mig igår så hittade jag en .. jag vet inte riktigt vad det är för nåt. en spelare typ. så ska fixa med några låtar som jag kan ha med mig i bussen imorn, även fast jag inte har några "passande" hörlurar till. jag har ett par stora koss hörlurar, men jag föredrar såna man "pressar" in i öronen :p hatar även när jag lyssnar på nåt och sen så hör hela bussen det, därför jag gillar såna man pressar in eftersom dom inte alltid låter utåt :P

men iaf, här är den;

  

det känns som att det är en hel del att göra tills imorn. 


- packa

- leta efter någon "julklänning" 

- hittar låtar jag kan lägga in i spelaren

- hitta väskan till laptopen

- städa

- fixa med dom få presenterna som jag har


kommer inte på flera grejer som borde göras, menmen, det blir nog bra ^^

senare blir det att gå till morsan och käka lite och säga hejdå och god jul före jag åker iväg :) 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards