Alla inlägg den 23 december 2012

Av marlene - 23 december 2012 18:03

orkar knappt sitta vid datorn, eller ja, jag orkar inte alls egentligen men tänkte ändå att jag ville updatera. 


igår så hjälpte jag till med att slå in en massa presenter, och av att ha gjort detta så fick jag 100 kr av farsan vilket jag inte hade någon aning om, att jag skulle få betalt från första början :P så ja, lite glad blev man ;D


sen så åkte jag iväg med en killkompis, heike, och chilldrack lite. men jag blev ändå rätt full. av det jag märker nu när jag sitter här och skriver :P


dagen efter, idag alltså, så skjutsade han mig hem men jag upptäckte att det var låst så då satt man där som en idiot och inte visste vart jag skulle ta vägen :P 

men jag bestämde mig för att sitta på en stol och vänta tills nån kom, hade inte mycket till val riktigt :p


efter säkert nån halvtimma så dök farsan upp och sa att han skulle åka iväg till alla människor för att lämna julklapparna. 

efter några timmar så skulle vi åka till farsans tjej för att hämta några namnlappar(eller vad det nu heter) till några andra presenter. det visade sig att en utav mina fastrar var i samma affär som farsans tjej jobbar i, så det blev att stå och tjöta lite där också :)

jag såg ett par vantar eller vad man nu ska kalla det :P fanns några bruna där också. då sa farsans tjej, bitte, att jag kunde få dom som en sen födelsedagspresent :P

hjälpte även farsan med att hitta några recept som jamie oliver har fixat. kollade på honom igår på tven och då fick väl farsan några ideer, så fick hjälpa honom med att hitta recepten från igår, som visades på tv ^^


  imorn ska jag gå upp rätt tidigt. min bror ska fira julen med sin morsas familj. jag ska inte vara där och fira, men bara åka med i bilen, sen så blir det att göra sig iordning inför kvällen :)


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards