Alla inlägg den 10 december 2012

Av marlene - 10 december 2012 21:57

vet inte hur mycket vatten jag har druckit, men jag känner att jag inte orkar dricka nåt mer, och det funkar! dricka vatten så att jag kanske slipper att ringa vårdcentralen imorn :)


fick besök förut också ^^ 

hörde knappt att det knackade på förut, men när jag öppnade dörren så låg det en present framför mina ögon! men ingen var där. hörde att det var nån som fnissade, så jag kollade neråt och då såg jag att niklas satt nånstans på våningen under :P 

så ja, nu har jag fått min första julklapp ;P

 

Av marlene - 10 december 2012 15:52

en olycka kommer sällan ensam är det ju nåt som heter

detta är ingen olycka, men ändå. 

så jadu, nu har jag både urinvägsinfektion, börjat bli lite småsjuk (näsan rinner, hostar som fan och lite små febrig) & sen har inte min fot blivit av med stukningen. 

det går åt det rätta hållet, men det gör fortfarande ont. och med tanke på att jag inte kan gå med mina vinterskor när jag har på bandaget, så måste jag gå med joggingskor, vilket resulterar i kalla fötter samtidigt som jag brukar gå med mjukisbyxor. och detta kan ge en urinvägsinfektion pga kylan. 

så idag får jag ta och dricka rätt mycket vatten, en utav mina lärare berättade detta för mig idag. får bara hoppas på att infektionen inte har spridit sig för mycket. 

och med tanke på att det snart är jul osv, så ska jag ringa till vårdcentralen imorn så att jag kan bli av med detta.


menmen, annars är allt bra :P 

på torsdag ska jag till frisören och nästa vecka, om jag inte tar helt fel, så blir det jullov! åker till norge under samma vecka, förmodligen under helgen. beror lite på ifall farsan är hemma osv :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards