Alla inlägg den 28 december 2012

Av marlene - 28 december 2012 16:34

 


min bror väckte mig runt 4 tiden. jag hade nog inga planer med att gå upp idag tror jag. 

tankarna var ett helt annat ställe, och dom gångerna jag vaknade så ville jag bara somna igen. 

tror jag somnade vid 8 tiden. jag hade svårt att somna och sen så var det en hund som höll mig vaken under en längre tid.
det var la typ 573945738453 tankar som åkte runt i huvudet på mig.

det känns fortfarande.


men jag har iaf fixat med biljetten hem imorn så att jag kommer mig till borås. ett stort pluss är att jag inte kommer vara ensam, men att jag kommer ha min tjejkompis där, som jag ska vara hos. så det blir nog ändå bra :)

behöver få bort tankarna lite. 



Av marlene - 28 december 2012 03:37

jag vet inte riktigt vart jag ska börja. 

jag sitter här och funderar för fullt känner jag, det har blivit lite för mycket för mig och....

jag har ingen aning om jag har gjort rätt, tänk om jag har sagt nåt fel?!

detta handlar inte om mig men jag försöker ändå fundera över allt som hände förut, det jag såg och hur jag kände. 

jag fick en chock. 


jag sa vad jag tyckte, men jag kanske borde ha sagt nåt annat istället. 


jag vet seriöst inte hur jag känner just nu, jag vet bara att jag vill springa iväg, springa hela vägen hem och gömma mig under täcket och glömma allt jag såg idag. 


vill bara att allt ska bli bra igen, men på nåt sätt så känns det inte så.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards