Alla inlägg den 4 december 2012

Av marlene - 4 december 2012 22:25

hade inte tänkt att skriva ett inlägg alls idag. tänkte inte att jag hade nåt att skriva om som hade hänt under dagen eller nåt liknande. 


men det finns ändå en grej att skriva om.. 

jag har haft drömmar om antingen spöken eller om döden i ca två veckor i sträck nu.

det känns som att det är nåt jag borde göra med detta, borde kolla upp vad detta handlar om. 


först tänkte jag försöka ta kontrollen över min dröm, och ta reda på ifall det är så att dom vill mig nånting.

det känns som att dom vill mig nånting.. 

jag har sett saker som jag inte trodde fanns där, men så fort jag blinkar så är det borta. det försvinner lika fort igen... 

men även fast allt detta så kan jag inte vara säker, därför tänker jag ta reda på vad det är dom vill.


denna gången ska jag inte göra nånting som är "fel" som att åka iväg till nåt mentalsjukhus eller nåt liknande. 

jag ska försöka att ta kontrollen över min dröm först. 

om inte detta går så ska jag försöka med en ut-ur-kroppen-upplevelse. 

men om det fortfarande inte går, så ska jag kolla på ett klipp som gjorde så att jag började drömma om alla dessa drömmar. 

det kanske funkar, men om det inte gör det så får jag försöka med nåt annat


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards