Alla inlägg den 1 mars 2012

Av marlene - 1 mars 2012 20:37

1a mars nudå, vilket betyder att det är vår.. typ :P känner iaf av att det inte är lika kallt som innan :D


käkade pizza med ida idag, riktigt gott men fyfan va mätt man blev :P sen så åt jag väl lite för snabbt eftersom jag kände mig stressad av alla människor som stod bakom mig. dom väntade väl antagligen på deras pizza. hatar sånt :P att känna sig stressad när man käkar alltså, menmen. blev mätt iaf :P


gjorde även ett prov, som vi inte visste nåt om. som tur är så sitter man där och lyssnar på läraren vilket resulterade i att jag fick ett väldigt bra resultat :D

det verkar som att det kommer bli fest nu till helgen, vilket det har varit lite fram och tillbaka med :P får se om det verkligen blir fest på lördag, annars får man spara drickan :P 

fast ja.. nu tänker jag kolla på pretty little liars iaf, och käka nåt gotttttt :D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards