Alla inlägg den 7 mars 2012

Av marlene - 7 mars 2012 21:12

så! nu är jag hemma igen efter att ha varit hos morsan och dom.

som jag skrev förut så trodde jag det att jag bara behövde ladda mp3en, men riktigt så var det ju inte. jag tror att min har gått och dött eller nåt sånt..

men så har jag ju också en väldigt snäll styvfarsa som hjälpte mig med detta när han kom, så nu har jag två stycken mp3 att välja mellan, men jag tror ändå att jag vet vem jag ska välja nu ändå :P den är väldigt mycket bättre än den jag hade :P

  jag kommer nog välja den som ligger längst till höger :)

-

haha det var rätt kul i skolan idag ändå^^ ida fick för sig att göra en grej, och ja, jag vet att det var du :P hon tog nån pappersbit och skrev på den och sen gick hon iväg efter att ha frågat mig om vad för skåpsnr jag har :p sen så kom hon tillbaka igen med ett stooooort leende på läpparna :P

nåt hade hon gjort, det visste jag :P så jag gick och kollade i skåpet för att se vad det var förnåt, och då hittade jag denna:

    ni som kollar på pretty little liars kommer förstå :P

när jag var hos morsan och dom, så drack jag förresten min chai latte medan jag spelade lite poker med min bror, vi käkade även chocklad :) hur gott som helst ^^

sen så passade jag även på att ta en bild på mig själv när jag gick hem från skolan :P    

 

nu blir det att kolla på big brother och kanske ngn film?

Av marlene - 7 mars 2012 15:32

har lite smått bråttom, ska iväg till morsan om några min. men jag fick inte igång min mp3, och den är ett måste när man ska gå iväg :P sen så är det fortfarande för kallt för att gå utan vantar(tycker jag) :P

så, ska bara ladda mp3, och sen vänta på att bussen ska komma. orkar inte gå ut när det är såhär kallt, kanske om jag hade haft vantar på mig MEN jag är la för lat :P


haha! jag lyckades faktiskt duscha på bara tio min! brukar vara inne i duschen i ca... 20 min kanske, eller nåt sånt. men jag hade bråttom, då med :P hade tänkt att hinna tillbaka till skolan igen före vi skulle börja. vi hade nämligen gått en promenad, jag och emma. vi har promenad som idrotts grej :P och eftersom vi gick rätt snabbt, så blev man ju lite svettig med. men jag satt och käkade lite och spelade fia med knuff före jag gick hemåt. så ja.. 10 min! nya rekordet :P

   skriver mera sen! nu ska jag gå till morsan och dom :)


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards