Alla inlägg den 18 mars 2012

Av marlene - 18 mars 2012 18:13

det är inte alltid så lätt..

 
Av marlene - 18 mars 2012 11:43

MORNINGS!

igår hade jag jättesvårt för att somna pga huvudvärken som jag hade, den vägrade släppa, så jag somnade ca tre timmar efter att jag la mig. riktigt segt :( men nu är skiten borta :P

ska ta och duscha hos morsan och dom idag och sen funderar jag även på ifall jag kanske ska ta och sova här med :) 


idag blir det att bara ta det lugnt igen, inget fel på det iaf :)

så vad händer nästa vecka? 

jo! under själva veckan minns jag inte riktigt vad det är som händer, men under helgen så ska jag och sandra festa på grand, är det tänkt :) 

det var riktigt längesen jag träffade henne nu. har aldrig festat tillsammans, för när vi brukade umgås så gick vi båda på gymnasiet och hon är lite äldre än mig. inte så mycket äldre men ändå. jag hade inte fyllt 18, så jag kunde inte festa med henne under den tiden, och sen blev vi osams och tappade kontakten. jag minns inte vad vi blev osams över egentligen, men det var säkert ingen större grej ändå :P 

men ja, till helgen ska vi träffas igen, vilket kommer bli hur kul som helst :D 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards